Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Alex - 22 februari 2007 11:31

Ha-men, här är jag igen, sure, det har gått 2 veckor men whatever, jag kom tillbaks iallafall?Jag är sjuk, har haft feber i 3 dagar nu och det känns fan inte kul, är man en hoppa-runt-människa så blir man så otroligt jävla frustrerad av att behöva sitta still.Imorgon har vi tydligen svenskaprov fick jag veta igår. Det känns ju bra..Och jag är så otroligt sugen på att repa! Fuckfuckfuck!Kanhända jag smiter iväg en liten stund sen o gör det, jag har jävla abstinens ju..Drömde om N inatt, det kändes bra tills dess att jag vaknade, gick ut på potatisstan, upptäckte att han var hardcore och att hans band spelar riktigt dålig musik. SUCK! >.< Alltid är det något som förstör..Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med näsan än heller.. Det riktigt kryper i kroppen efter att skaffa en piercing till men jag funderar på.. eftersom min "göra-hål-blutt" är borta så måste jag först pierca med min enorma säkerhetsnål o sen föra in ringen, mycket mer avancerat än mina självgjorda hål i öronen. Vi får väl se hur jag gör.Japp, that's it. See you later, folks.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du är...?
 ...Förstagångsläsare.
 ...Stammis.
 ...Har kikat in några gånger...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards